first step to fight #2


 
Nicole:
 
Efter 3 timmars tågresa var det min tur att gå av. Harry satt fortfarande kvar, skulle han också av här?
Precis som om han läst mina tankar sa han:
-Are you going off now?
-Yeah, and you?
-Yes, sa han och reste på sig och tog ner båda våra väskor.
Jag log snällt.
-Thanks!
Vi båda gick mot dörrarna och efter ca 5 minuter gick dom att öppna och vi klev av.
-It was nice to meet you Nicole, sa han och log stort.
-Yeah you too!
-See you around then! sa han och log hemlighetsfullt innan han gick iväg.
Vad mena han med det? Visste han att vi skulle ses igen? Han var lite konstig men samtidigt hade han fångat min uppmärksamhet som ingen annan gjort tidigare.
Jag han inte tänka mer innan jag hörde en bekant röst.
-Nicole!!  ropade April som nu kom springandes mot mig.
 
Harry:
 
Jag satte i hörlurarna och gick sakta mot hotellet. Jag hade fått ett sms av Niall där det stog att vi skulle mötas på hotellet istället.
Jag klev in i lobbyn och gick mot hissarna, tröck på våning 3 och gick sedan mot vårt rum när hissen stannat.
-Niall!? ropade jag när jag klev in.
-Hey Harreeeey! ropade Niall som kom med ett stort leende och höll i en skål i handen.
Vi gav varandra en snabb kram.
-Whats that? frågade jag och rynkade på näsan, det såg ut som flytande...bajs.
-Uhm, it's ice cream and chocolate, i mixed them togheter and now it's milkshake! sa han stolt.
-You're wierd!
-So...how was your travel?
-Uhm, good, but i did take the wrong seat at first, sa jag och skrattade.
-Haha, who's seat was it?
-A girls, her name was Nicole...
-Oh a new girlfriend?? Again!? utbrast han.
-I'll never gonna get some peace and quiet here! skojade han.
-Haha, no i didn't say that! She was just...so beautiful..sa jag och tänkte på henne.
 
Nicole:
 
Jag öppnade sakta dörren och förberedde mig på det värsta, April var inte den som städade direkt.
-Åh du har städat! sa jag glatt.
-Jaa! Visst är jag duktig!,bara för din skull! sa hon och kramade mig.
-Jag är så glad att du äntligen är hemma igen, allt är dött här utan dig! sa hon och gick in till vardagsrummet.
Jag följde efter och satte mig med en duns i soffan.
-Så..vem var den där snyga killen då? frågade hon nyfiket.
-Ehm, hans namn var Harry, Harry Styles, han bodde egentligen i London.
-Du skojar!?
-Nej! Han satt bredvid mig!
-Shit! Haffa du han? frågade hon och flinade.
-Haha ta det lungt! sajag och skrattade.
-Vi kommer säkert ändå aldrig mer att ses...

vad roligt att ni verkar gilla denna ff lite mer ;)!
just nu i början kan den vara lite seg men sen kommer den igåg :)
vi kör på en liten kommentarsgräns, minst 3 kommentar för nästa kapitel! /amanda

Kommentarer
Postat av: Alva

Så bra! :D <3

Svar: tack! :))
ondirectionfan.blogg.se

2012-09-05 @ 23:20:45
Postat av: Ylva

MER!

Svar: bara 1 kommentar till! ;)
ondirectionfan.blogg.se

2012-09-06 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0