everything about you #27


 
CARLY:
 
11 januari 14.30
 
Jag låg på soffan och letade efter något att se. Det fick bli Dr.Phil för tillfället.
Nej usch det var tråkigt, istället satte jag mig upp och bläddrade i tidningen jag köpt tidigare idag.
Men det gick inte det heller.
Det ända som kom upp i huvudet var Stina.
Hade allt gått bra?
Sov hon där?
Och just då hörde jag dörren öppnas och stängas,jag rusade ut till hallen.
-STINA! Var har du varit? Hur gick dejten? Berätta! 
-Wow! Ta det lungt!
Hon slängde av sig sina skor och satte sig med en duns i soffan.
-Hur är det? Mår du inte bra? frågade jag oroligt, hon såg faktiskt lite blek ut.
-Carly, jag mår bra, aldrig mått bättre faktiskt! jag måste bara pusta ut och ta in allt som hänt.
Vilken kväll och vilken natt, sa hon och ett leende spred sig på hennes läppar.
-Allt som hänt?! Jag blir bara mer nyfiken, vad har ni gjort? Berättaaaa! tjatade jag.
-Okej, Okej. Dejten var i sig ganska stel och pinsam i början och han pratade bara om dig och dom andra killarna men han var riktigt nervös, men sen när det gått ett tag gick det bättre! Sen när vi kom hem kollade vi på film och allt var supermysigt! 
-Gjorde ni något? frågade jag och lyfte ena ögonbrynet med ett flin.
-En kyss, sa hon och log och rodnade. 
-Men inget mer, fortsatte hon.
 
NIALL:
 
16.00
 
-Just a kiss, sa jag tyst.
Jag hade precis berättat för killarna om igår.
-Is she the right for you? frågade Zayn.
-Yeah i really think so, sa jag och log.
-That's good nialler! sa Louis och gav mig en klapp på ryggen.
-I invited her and Carly to come here tonight,they should talk to Melody too, sa jag.
-What? Wich time? frågade HArry.
-At seven.
 
CARLY:
 
17.00
 
to:Melody
 
come 2 Niall at 7 tonight!! /c
 
from:MElody
 
ill be there!/m
 
18.55
 
-Hi! 
En glad Niall öppnade och Stina, Melody och jag fick varsin kram. När vi gått in i vardagsrummet kom även dom andra fram och kramade oss.
-Lets eat now! My stomach is talking! sa Niall.
Vi skrattade åt han och han flashade ett charmigt leende.
Vi satte oss vid bordet och började äta.
-I din't know that you guys could cook! sa Melody och flinade mot dom.
-Not me either, sa jag och skrattade.
Killarna började skryta om vem som gjort vad och hur duktiga dom var. Vi förstog att att det mesta var nog färdiglagat när dom köpt det men vi lät dom vara stolta.
Vem som än lagat maten var den supergod.
 
22.00
 
Jag tröck till hårt i Liams hand. Hon skulle ju inte gå in där, nu var hon död, vilket misstag.
Filmen var i full gång och alla satt tysta och rörde inte en min, som alltid när vi kollade på skräckfilm. Ingen vågade ens ta godis för att vi var rädda för att det låg en hand i skålen, haha.
När filmen var slut, 40 minuter senare, tog vi en paus och spelade kort. Allt var så mysigt, jag verkligen trivdes i det här gängets närhet, alla mådde så bra.
Jag gick ut på balkongen och kollade upp på den stjärnklara himlen. Jag huttrade till men kände snart ett par armar som kom smygandes bakifrån runt mina höfter.
Liam lutade sig fram och pussade mig på kinden. jag vände mig om och mötte han i en kyss.
-What are you thinking about? frågade han och hakade fast en hårslinga bakom mitt öra.
-You.Me.Us.
How happy i am to have you guys, sa jag och log stort och sedan kysstes vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0