ny novell på g

tänkte bara skriva att det inte är så supermånga kapitel kvar så denna novell "everything about you" kommer avslutas i veckan!
har dock börjat på en ny som handlar om harry och niall, dom är inte kända i den.. iallafall, jag behöver 2 stycken till den, om nån vill vara med :)?
behöver en till nialls flickvän och till huvudpersonens bästa kompis!
skriv i en kommentar:
 
1.namn/vad du vill heta i ff
2.ålder (kommen nog välja det själv men skriv din riktiga ålkder!)
3.utseende
4.intressen
5.vem vill du "va", nialls flickvän/huvudpersonens bästa kompis?
6.övrigt om dig osv.
 
skriv så mycket ni kan! puss./amanda
 
visste ni att louis har klippt och färgat håret? 
och zayn har färgat tillbaka från sina ljusa slingor i luggen! :)
 
224661_378128965591908_974002006_n_large

Kommentarer
Postat av: Alva

1. Alva Ericsson
2. 13
3. Blont mellan långt hår, blåa ögon som kan se lite gröna/gråa ut ibland, 160 lång ungefär
4. Va med kompisar, rida, dansa, sjunga, spela gitarr
5. Nialls flickvän
6. Jag kan vara lite blyg med folk jag inte känner, men med mina kompisar kan jag va lite crazy och jag skrattar väldigt mycket

Svar: kan du berätta mer om din personlighet? vad du gillar/ogillar? hur du ser ut lite mer osv, blir enklare när jag skriver ff sen ;)
ondirectionfan.blogg.se

2012-08-25 @ 17:19:19
Postat av: -

1. Det får du gissa när du läst!
2. 14.
3. Ljusbrunt halvkort lockigt hår. Blå ögon, ganska kort.
4. Va med mina knäppa kompisar, rida, lyssna på 1D.
5. Nialls flickvän !
6. Jag är ganska blyg, men ändå inte. Jag är inte så blyg mot mina kompisar. Jag vågar va mig själv även om andra tycker det är pinsamt. Jag gillar svampbob!
Nu får du gissa vem jag är!

Svar: haha, faaaaaaanny (eller ska jag säga svampbob?),kul men blir nog inte du den här gången ;);););)
ondirectionfan.blogg.se

2012-08-25 @ 20:39:34
Postat av: Alva

Jag gillar djur (har två katter Nikki och lexie och en hund som heter Boston, han är en leonberger så han är väldigt stor), älskar choklad, lyssnar mycket på musik, har en bror som heter Elias och är tre år äldre än mig, min mamma heter wivianne och min. pappa Stefan, mina föräldrar är skilda , mina bästa vänner heter Alma och Wilma, är jätte rädd för kryp speciellt spindlar, vill gärna bo i London, New York, Miami, San Francisco eller Los Angeles när jag blir stor, när jag tittar på filmer tittar jag oftast på romantiska komedier, skräck filmer eller Disney filmer, jag sover länge på mornarna, gillar att läsa böcker. Är inte så bra på art beskriva mitt utseende men heter Alva Ericsson på Facebook och AlvaEricsson på instagram så där kan du kolla på bilder på mig :D <3

Svar: vad bra, acca vänförfrågan, heter amanda kjellberg :)
ondirectionfan.blogg.se

2012-08-25 @ 23:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0