JAG

hej! jag heter amanda och är 14 år, jag bor i en liten stad på östra sidan om vättern som heter motala.
jag kommer skriva noveller om one direction på den här bloggen. det är första gången jag har en blogg på blogg.se så ja, vi får se hur allt funkar! annars har jag en privat blogg http://amandaelisabeth.devote.se
ni kan även följa mig på twitter om ni vill, @aamanda98
om någon undrar vem jag gillar "mest" i 1D så är det nog Harry & Liam :D
iaf, vi får se om jag kommer skriva både noveller & fakta/fanblogga om grabbarna, sånt som märks!
ni får gärna kommentera vad ni tycker, både bra och dåligt!
och om någon vill vara med i ff är det bara att kommentera så ska jag försöka fixa det :).
lite mer om mig: 
jag brukar oftast hänga med mina galna bästavänner annalisa & fanny. vi hittar på allt mellan himel och jord. förutom att hänga med dom knäppisarna är mina intressen musik, rida, shoppa osv. 
jag är en ganska normal tonårtjej helt enkelt!
om någon skulle beskriva hur jag är skulle dom nog säga konstig & snäll ;);)
 
aa, hoppas ni stannar här :D /amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0