everything about you #8

 
CARLY: 27 augusti 12.15
 
festen var grym igår, jag och Liam dansade massa och Melody och Louis var äntligen ett par!jag var så glad för dom!
idag skulle jag hänga med Liam, Harry och Louis, vi skulle träffa Niall och Zayn.
Harry skulle hämta upp mig vid två. jag kännde mig jätteofräsch så jag tog en snabbdusch.
solen stog högt på himlen idag så jag tog på mig shorts och ett linne, solglasögonen åkte också på.
jag tog på lite mascara och sedan fixade jag en smörgås.
 
14.05
 
Harry stog utanför med sin svarta sportbil där fram satt Louis och Liam i baksätet.
-hi guys!
-hi carly,sa alla i kör.
vi började skratta.
när vi åkt i ca.15 minuter var vi framme vid ett stort höghus. Zayn kom ut från porten, han hade på sig ett par ljusa utvättade jeans, en vit t-shirt och en baseball jacka
-what's happening? frågade zayn med ett stort smile.
-hi zayn, this is carly, sa Liam.
Zayn räckte fram sin hand. han hade mörka snygga ögon.
-hi carly sa han snällt.
-hi zayn, i've heard lots of things about you, sa jag och log.
vi fick tränga ihop oss tills vi hämtade niall. Han, Zayn och Louis åkte i Niall's bil.
Vi stannade utanför en studio. grabbarna skulle spela in några låtar idag.
 
HARRY:
 
När vi kom fram till studion mötte Paul, våran livvakt upp oss utanför.
Vi spelade in 3 olika låtar inför det kommande albumet. När vi var klara fick vi lyssna igenom inspelningarna, som alltid.
-so what do you think? frågade niall till carly.
-it's amazing, your voices..sa hon och log beundrat.
 
16.15
 
-so what's next? frågade jag.
-you should do a interview with a magazin by 16.30, it's not so far away, svarade Paul.
vi alla hoppade in i bilarna och körde vidare när vi kom fram möttes vi av en lång tjej med blondt hår som skulle intervjua oss, hon hade även med sig en fotograf.
Hon ställde frågor från läsare osv. Intervjun var väldigt kul.
 
18.00
 
När allt var klart åkte vi hem igen, först till Niall och Zayn.
-it was nice to meet you carly. sa niall
-yeah you too,sa hon tillbaka.
-see you on friday guys,sa jag
-yeah it will be fun,sa Zayn.
-bye!
-bye!
 
LIAM:
 
19.30
 
-Finally home! sa jag när Carly och jag klev in i min lägenhet.
Hon skulle sova över.
-yeah it's been a busy day! but what's happends on friday? sa hon.
-yeah right, we should flight to Ireland and record some. i know, i haven't tell you but i got to know this yesterday.
-ehm,okey that sounds good! sa hon.
-we will be gone to monday.
-okey,shell we eat some? frågade Carly.
-yeah sure, what do you want? hot dog?
 
20.05
 
-Can we look at some movie? frågade hon.
-yeah sure, wich one?
-ehm, a funny one!
Filmen rullade igång,jag tog på mig min onepiece och Carly fick låna min andra.
Vi satte oss till rätta med en stor skål popcorn. filmen var en blandning mellan komedi och romantisk. vi satt och skrattade ända tills vi började gråta.
-this movie is wierd! sa hon och skrattade.
-yeah i know!
när filmen var slut gick vi och fixade oss i ordning och sedan la vi oss i min säng.
-you are a very special girl Carly, sa jag
-i like you very much.
-aw Liam, i like you too.i can be myself with you and that's important to me, sa hon och log.
jag lutade mig sakta framåt.
vi kysstes.
-are you my girlfriend now? frågade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0