everything about you #5

 
CARLY:

24 augusti 12.00

Dom två dagarna hos Liam var helt underbara.
han var så snäll och omtänksam.
vi hade lunch nu så jag började gå mot matsalen. i matkön såg jag ett par bekanta bruna lockar, det var Melody.
-hi melody! sa jag.
-oh hi carly! Do you want to sit with us? frågade hon och pekade på Louis och henne själv.
-sure, i'm coming.
jag la på lite mosaka och grönsaker på tallriken och sen gick jag och satte mig bredvid Louis.
-hi carly sa han och log.
-hello lou svarade jag.
-so do you want to shopping with Me after school? frågade Melody.
-yeah that sounds fun! svarade jag.

14.40

lektionen var slut, jag gick till mitt skåp och hämtade mina saker. Melody hade sitt skåp i andra delen av korridoren. jag gick dit.
-so are you ready? frågade hon.
-always! svarade jag med ett stort leende.
pling!
jag tog upp mobilen.

from:Liam Payne

hey, what's happening?/L

to:Liam Payne

shopping with Mel!/c

from:Liam Payne

sounds great..haha
do you want to heng out tomorrow? i know good ice cream place.. ;)/L

-who are you texting with? frågade melody
-oh it was Liam.. svarade jag lite tyst och fortsatte:

to:Liam Payne

you know me good, i looove ice cream! seeya in school!/c

-you like him alot doesnt you? frågade hon.
-stop it! sa jag och skrattade.
he's so nice to me and tw looks veeery good! sa jag och blinkade.
vi gick i massor olika affärer. jag köpte en jättesnygg oversize jeansjacka i en second hand butik, den var perfekt till hösten!
vi stannade till vid ett mysigt cafe.
jag tog en Cola och en citronmuffins.
pling!

from: Stina Fredriksson

förlååååt för att jag inte svarat men OMG!! dom är lixom mina idoler och du dejtar en!? måste komma och hälsa på snart miss u!

-is it Liam again? frågade Melody och blängde på mig fast sen skrattade hon.
-no actually not, it's my bestfriend from sweden.

to:Stina Fredriksson

allt går finfint! messar dig imorgon, upptagen just nu, puss.
-so who are in your family? frågade jag.
-it's me, my mom Teresa, my dad Frank, my littlesister Elle she's five and my bigbrother John he's twenty and then we have a dog, Molly she's a pappillon.
-oh how cute? i always wanted a dog, my dad and i have a cat, he's name is William.

17.05

jag satte mig på bussen, satte i hörlurarna och musik.
Melody var jättesnäll, hon fyllde om 4 dagar så hon bjöd mig på hennes fest som var på lördag klockan sju och sedan skulle jag sova där. jag var så glad att jag har fått träffat Melody, Liam, Harry och Louis.
dom var allihopa grymma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0