everything about you #26

LIAM:
 
10 januari 17.00
 
Vi var hemma hos Niall, han behövde hjälp att städa och fixa lite för ikväll skulle Stina komma hit. 
Jag gick in i hans rum, han satt på sängkanten.
-How is it mate? 
-I'm just a bit nervous.
She's swedish and i don't know...
-It will be fine!Trust me, she's gonna love you, just be yourself!
-Yeah, thanks man, sa han och log.
Medans Louis städade hjälpte Zayn och jag till att välja kläder. Efter en timma var allt klart.
-Do you have everything under contol? frågade Zayn.
-Yeah i think so, thanks guys! Bye!
-Bye!
 
CARLY:
 
18.15
 
Jag gick in i badrummet och satte på locktången.
-Jag är såååå nervös! Iiiiih! sa Stina och log stort.
-Haha ta det lungt bruuden! Du får inte spåra ur, sa jag och blinkade.
-Men...tänk om jag inte fattar vad han säger, jag suger ju på engelska! gud vad pinsamt det skulle va!
-Stina! ta det lungt! allt kommer gå super! sa jag och tog en slinga och vevade in den i locktången.
-Sitt still så jag inte bränner dig.
 
NIALL:
 
19.00
 
Det knackade på dörren, jag joggade fram och tog ett djupt andetag och öppnade.
-Hi Stina!
-Hi! 
Jag gav henne en kram.
Jag satte på mig min jacka och skor och sedan gick vi mot restaurangen.
-So, Carly told us that you're just like crazy about us and now...you're here on a date, with me. sa jag.
-Haha, did she? but yeah it's a big change, and embarrassing.sa hon och rodnade.
-Aw, it's okey, sa jag och la armen om henne.
När vi kom fram fick vi ett bord och menyer. Jag hade ingen aning om vad jag ville ha. Helst allt, men inte när jag var här med en tjej, haha.
-What should you take? frågade jag med blicken kvar i menyn.
 
STINA:
 
19.30
 
-Ehm...
Jag kollade i menyn.
-I think a chicken sallad, and you?
-Uhm, i don't know yet...
När servitrisen kom fram beställde jag min sallad och en sprite. Niall tog till slut kött och klyfpotatis.
-So what do you think of the other boys? Are they like you thought? Or should i say are we like you thought? frågade han och blinkade.
-Uhm, no not really, sa jag och skrattade av tanken på Louis första gången vi träffades.
Vi fick in våran mat.
Det blev till en pinsam tystnad.
-This tastes amazing! sa Niall plötsligt.
-Yeah this to, sa jag och log.
 
21.00
 
Vi gick hem med armarna om varandra. Efter en liten stund på restaurangen slappnade vi av och var oss själva lite mer.
Niall var verkligen en underbar kille, som jag trott.
När vi klev in i hans lägenhet slängde vi oss direkt på soffan, båda var proppmätta.
-That was really good, sa han högt och klappade sig på magen.
Såå gullig.
Jag skrattade åt honom.
En stund senare satte vi igång en film och poppade popcorn. Jag la mig ner med mitt huvud i hans knä och han började leka lite med mitt hår. Jag kollade upp på han och han på mig.
-You are really beautiful, sa han.
Jag smälte innombords och fick fram ett stort leende. 
-No becouse you are.
 

sorry för att jag inte laddar upp bilder men orkar inte :/ 
endast 2 kapitel kvar, vad kommer hända??
/amanda

Kommentarer
Postat av: Alva

Åååh så bra!! Vill ha mer!! <3

2012-08-29 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0