everything about you #17

CARLY:
 
8 september 18.05
 
-Oh, guys have you done all this for me? frågade jag stumt.
-yeah it was a damn job, but congratulations anyways, skojade Zayn och kramade mig.
-Who's idea was it? frågade jag nyfiket.
-It was mine, log Niall stolt.
-Oh Niall!Jag var tvungen att krama han.
-Happy birthday sister! sa Melody och gav mig en lång kram.
Efter kramkalaset skulle vi äta, Melody hade fixat tacos.
-You are very good on cooking, sa Louis och pussade henne på kinden.
Dom var så söta ihop!
 
20.20
 
Harry och Niall fick gå flera gånger för att kunna bära ut all dricka och godis.
När alla satt sig ner sa Liam:
-You have to opend your presents now!
-Oh, but have you really buy presents? You didn't have to!
Alla hämtade sina presenter.
Jag började med Liams.
Det var en ganska liten fyrkantig rosa låda med ett vitt brett band runt om.
Jag öppnade försiktigt asken och där i låg ett berlockarmband.
-Oh Liam! sa jag och kastade mig i hans famn.
-I love it and i love you! sa jag och kysste han.
Zayn busvisslade.
-Every charm means something, sa han.
The C is for Carly,
the L for Liam, 
the cat for William,
the heart for love,
the swedish flag för Sweden,
the cloud for your mom
and the flower for your friends.
Blomman hade sju blad.
Jag fick tårar i ögonen.
-She's crying! sa Melody och log mot mig.
-I love you so much Liam, really, i can't picture a life without you, thank's for everything, sa jag och kramade han hårt.
-That's good couse i feel exactly the same.
Jag bara älskade allihopa, jag älskade mitt liv! Allt var så bra nu och jag mådde så bra utav att vara med dom.
-How can i ever thank you guys? I love you all! sa jag och gav dom en gruppkram.
När alla flummat klart var det filmdags.
-Movietime! skrek Louis och hoppade upp och ner i soffan sedan kom alla vi andra och gjorde likadant, då passade vi å¨att flumma lite till.
 
22.45
 
Vi rullade igång första filmen som var en romantisk-komedi.
Jag satte mig bredvid Liam i soffan.
Han tog min hand och pussade mig lätt i pannan, sedan kollade vi på filmen.
 
03.50 
 
Mina ögonlock kändes tunga som bly.
Jag gäspade.
Niall hade redan somnat i soffan.
-I really want to sleep now, sa Harry trött.
-Yeah, me too sa jag och gäspade igen.
Alla var så trötta så vi struntade i att borsta tänderna.
Jag och Melody sov i hennes rum medans dom andra delade på vardagsrummet och gästrummet.
 
10 september 08.30
 
-Ja må hon leva, ja må hon leva!
Det var pappa som kom in med frukost och paket.
Jag satte mig trött upp och gäspade.
-Hurra hurra hurra hurra!
-Haha, pappa det behövdes inte! sa jag och log.
Han hade med sig ett litet rektangelformat paket med en rosett om.
Jag öppnade sakta paktet.
När jag lyfte på locket blev jag plötsligt jättepigg, mina ögon spärrades upp och jag bara stirrade på innehållet i asken.
-Pappa! är det sant?!
-Haha, grattis på 18-årsdagen! sa han och log stort.
Jag var tvungen att nypa mig i armen, var det verkligen sant att lilla jag från Borås nu ägde en bil?!!?!
-Men gud, jag är helt chokad! tack så hemskt mycket pappa! Jag älskar dig! sa jag och slängde mig i hans armar.
-Haha, byt om nu så att vi kan gå ut och kolla på bilen.
Ute på infarten stog den.
 
Min bil.
Den var röd och supersnygg.
Vi tog en provtur i kvarteret.
-Jag älskar den! tack igen pappa!
-Haha, så bra då! sa han och flinade. Jag smsade till Liam.
 
to:Liam Payne
 
I OWN A CAR!!!!
 

vad tycker ni? fortsätt kommentera, blir jätteglad! kommer tyvär inte på några passande bilder just nu men det kommer :)
sätter 3 kommentarer för nästa kapitel, det klarar ni ju?!

Kommentarer
Postat av: Rikke

Meeeer

Svar: kommer snart :)!!
ondirectionfan.blogg.se

2012-08-15 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0