everything about you #14

 
CARLY:
 
5 september 17.30
 
pling!
 
from: Liam Payne
 
home now, hang out? xx/L
 
-Vem var det? frågade Stina nyfiket.
-Det var Liam, dom är hemma nu, han fråga om vi ville hitta på något..?
-Jaa! såklart, det behöver du inte fråga, sa hon och skrattade.
 
to:Liam Payne
 
yeah sure, who are with you? xx/C
 
from: Liam Payne
 
come to Harry, all of us
 
-Vi ska gå till Harry alla är där. sa jag.
-Amen, jag måste byta kläder först! sa stina stressat.
-Jaja, skynda dig bara!
När vi fixat till oss lite började vi gå mot Harry.
-Men gud, tänk att vi ska hem till Harry Styles! Det här är ju sjukt, sa Stina nervöst.
-Ta det lungt, dom är bara vanliga mäniskor bara lite extra crazy, jag lovar dig.
-Ja men asså, det är ändå sjukt!
 
När vi gått i ca. 10 minuter var vi framme, jag tröck på ringklockan.
Det var Zayn som öppnade.
-VAS HAPPENIN?! ropade en glad Zayn.
-Haha, moron! skojade jag.
Liam kom ut i hallen.
-Liam!
-Hi Carly, i've miss you, sa han och kramade mig länge.
-I've miss you too, sa jag och kysste han.
När vi kom in i vardagsrummet satt Harry, Louis och Niall i soffan, medans Zayn satt på golvet med massa kuddar och filtar.
-Hi guys! This is my bestfriend Stina from Sweden! sa jag och kollade på min bästis med ett leende.
-Hi everyone! sa hon.
Louis skulle alltid skoja till det så han sprang fram till Stina och ropade:
-Guys! Behind me!
Och alla sprang och stallde sig bakom Louis och skrattade.
Sedan räckte han fram sin hand och skakade den med Stinas.
-Hi Stina, welcome to Harrys place! I hope you're not afraid of a little dirt because yeah.. sa han och himlade med ögonen. Vi började skratta.
-Anyways, my name is Louis Tomlinson, fortsatte han och bockade.
Alla garvade. Sedan var det Nialls tur.
-Hi, my name is Niall Horan, sa han och gav henne en kram.
Hon bara fnittrade, hon gillade ju Niall extra mycket.
När alla hälsat satte vi oss tillrätta och satte på en film.
Liam satt bakom mig på golvet och jag i hans knä.
Han pussade mig lätt på huvudet och flätade sina fingrar i mina.
Stina satt bredvid oss och sedan Niall.
Harry var ute i köket men kom snart ut med massa godis och cola.
Liam lutade sig fram och viskade i mitt öra så att ingen annan hörde:
-Carly. i love you to the moon and back.
Sedan kysste han mig.
 
20.00
 
Filmen var slut och alla såg skräckslagna ut, den var verkligen läskig.
-I'm hungry! sa Niall plötsligt.
Han fick några kuddar kastade på sig.
-Mee to actually, sa Stina och log.
Hon fick bara några bu-rop.
Stina och Niall gick ut i köket.
-Who want's hot dog? frågade Stina som tittade ut från köket.
-I want! ropade alla i kör.
15 minuter senare kom dom ut med en stor bricka med korv och bröd.
Medans vi åt satte Harry på en ny film.
Vi hade filmmaraton ända tills klockan blev halvfyra varvat med korv och godis.
-It's best if you sleep here, sa Harry.
-Yeees!! pajamas party! ropade Niall.
-Do you also have bears on your pajamas? frågade Louis till Zayn.
-No i don't, svarade han och låtsades gråta, vi andra bara skrattade.
Stina, jag, Zayn och Louis fick sova i vardagsrummet medan dom andra fixade iordning i Harrys rum.
-Goodnight! ropade Liam högt från sovrummet.
-Goodnight! ropade vi tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Alva

Mer mer mer!!!!!!! :D <3

Svar: håller på att skriva nu!kul att du gillar den :)!!
ondirectionfan.blogg.se

2012-08-14 @ 22:40:32
Postat av: Ina

Jätte bra! Vart hittade du bilen där det står vas happenin på? Finns den och köpa?

Svar: tack! jag hittade den på weheartit men tror den finns på fresh-tops.com det är ju ett sånt linne iaf :)
ondirectionfan.blogg.se

2012-08-15 @ 11:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0