everything about you #13

 
CARLY:
 
4 september 13.10
 
Stina tvingade mig att kolla på "up all night", jag hade inte sett den förut men jag har
aldrig varit intresserad av bandet One Direction.
Så nu satt vi här, när jag plötsligt fick en ide.
-Jag vet! Vi kan åka London eye!! Jag har inte gjort det än och det skulle vara grymt kul!, snälla?
-Jo, visst men Carly...är inte du höjdrädd?
-Joo men det skulle ändå vara kul!
Kom så tar vi bussen nu direkt.
 
13.30
 
Vi stog i den oändligt långa kön med turister från hela Europa.
Parisehjulet var verkligen stort!
Det började pirra lite i magen redan nu.
Jag fick ett sms från Liam.
 
from: Liam Payne
 
hey what are you doing? miss u! xx/L
 
to:Liam Payne
 
London eye! afraid of highs, what am i doing?! miss u 2! xx/c
 
from:Liam Payne 
 
haha that's my crazy girl! love you. <3
 
to: Liam payne
 
love u 2 <3
 
-Vem smsar du med? frågade Stina.
-Ehm, det var Liam..
-Åhnej, säg inte att ni skickar såna där "du är gulligast, nej du!, nej du!" sms?
-Haha knasboll, nej det är inte min smak.
När vi äntligen var framme blev jag riktigt nervös, tur att det inte var sådana där färgglada korgar som på 
Liseberg iallafall!
-Är du säker på det här? frågade Stina lungt.
-Jadå, man ska ju möta sina rädslor eller vad det nu är alla säger, sa jag och skrattade.
Det blåste lite idag så ibland gungade till i vagnen. Vi gick och satte oss vid en bänk.
-Så hur är det hemma då? allt lungt?
-Jadå, inga större förändringar fast vädret är skit, typ regnar hela tiden så det var skönt att komma hit där det finns lite sol kvar, sa hon och log.
-Imorgon kommer bandet hem va? Ska vi träffa dom då?`sa hon uppspelt.
-Haha, det låter som om du är 13 år, men ja det kan vi väll om dom kan. sajag.
När vi åkt en stund var det inte så läskigt längre, vilket var tur eftersom vi var sjukt högt upp nu.
 
LIAM:
 
5 september 12.00
 
-Are you ready? frågade Paul.
-Yeah, svarade Zayn.
Det var skönt att åka hem nu. Vi var påväg mot flygplatsen.
När vi kom fram stog det fans utanför och väntade men vi hade fått order från Paul att bara vinka och le. inget annat.
Innan vi försvann bort till flyget ropade vi:
-We love you guys! take care!
Och Niall ropade något på irlänska.
 
14.30
 
När vi landade hemma i London igen, var det fullt med skrikande fans på flygplatsen dom hade gjort fina skyltar som det stog tex. "Welcome home, we've miss you!"
-Can't we stay and talk some with them? frågade Louis.
-Yeah okey.svarade Paul.
Vi gick fram till 5 tjejer som var runt 14/15 år. Dom hade gjort varsin skylt med våra namn på.
Vi stog och snackade med dom, signerade våra "egna" skyltar och tog en gruppbild med dom, allihopa blev överlyckliga.
Sedan gick jag och Louis till två mindre tjejer, dom var kanske 7 år.
-Hello sweethearts! sa jag snällt.
-Hi Liam! Hi Louis! sa hon med blondt hår.
-Can we take a picture with you? frågade den brunhåriga tjejen.
-Yeah sure! sa Louis.
Niall hade gått fram till en tjej och hon hade fått en "horan-hug" och  nu stod hon och grät så alla hörde.
-Can you sign this too? frågade den blonda flickan tyst.
-Sure, whats your name?
-Hannah.
Jag skrev på skivan:
 
to Hannah the beautiful girl ♥
from Liam Payne
 
-And whats your name?
-Ehm, Rose.
Jag skrev likadant på henns skiva.
-Thanks Louis and Liam!
-Your welcome, bye! sa Louis.
 



Kommentarer
Postat av: alva

Jätte bra! :D mer!!!!!

Svar: åh tack! ska skriva kapitel 14 och 15 nu, dom kommer ut sen :)!
ondirectionfan.blogg.se

2012-08-14 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0