everything about you #11

 
CALRY:
 
1 september 16.35
 
Vi satte oss i bilen och åkte iväg.
-Carly, jag tänkte, du fyller ju år snart, vad önskar du dig? Du brukar ju prata om den flera veckor innan men nu har du inte sagt ett ljud. sa pappa
-Amen, jag har bara inte haft tid att tänka på det, sa jag.
Men jag skulle vilja ha en bil, haha, och en longboard faktiskt! en tjej i min  klass, Alison har en longboard och det ser så härligt ut, åh!
-Jaha, vi får se.
 
16.50
 
Vi var framme, men jag kunde inte se killarna i denna stora folkmassa med skrikande tjejer.
Jag skickade iväg ett sms till han.
 
to: Liam Payne
 
here yet?/C
 
from: Liam Payne
 
yeah, go to the yellow door behind you, i can see you.
 
Jag kollade bakåt, där fanns det en gul dörr så vi gick dit, det var Paul som öppnade.
Vi gick in igenom en liten gång och sedan till vänster, där satt dom, i en liten soffa.
-Hi Carly! sa Liam och kom fram och kramade mig.
Han tog min hand och drog med mig ut till korridoren och sedan in till ett ännu mindre rum.
-Carly, i love you, i wanna be with you now and forever sa Liam och kollade djupt i mina ögon.
-Aw, Liam! I love you too! sa jag och han kupade sina händer om mina kinder och kysste mig länge.
-Take care of you. and the band, sa jag och tog hans hand, sedan gick vi tillbaka till dom andra igen.
-We have to go now, sa Paul.
There's many fans out there but just view and smile, nothing more sa Paul allvarligt.
-Bye Liam, i love you. sa jag.
-Bye Carly sa han och log.
 
När killarna gått gick pappa och jag vidare till stället där Stina skulle komma.
Man märkte att det tog lång tid innan dom kom ut från folkmassan, för alla skrek så man fick ont i öronen, och sedan när dom vinkat hejdå blev det knäpptyst 
 
17.30
 
När vi äntligen såg Stina komma ut från folkmassan sprang jag fram och kramade henne.
-Stina! Heeeej! Gud vad jag har saknat dig!sa jag och kramade henne länge.
-Hahaha, hej på dig med Carly. Jag har saknatdig med! Men gud vad mycket folk det är här! Hej Johan! sahon och kramade min pappa.
Vi hjälpte henne att ta väskorna och gick ut till bilen.
-Gud, du måste visa mig allt och berätta vad som händer! sa hon och knuffade mig i sidan.
-Haha, ta det lungt! Först måste vi lämna din packning!
När vi kom hem igen tog vi sängen som stog i gästrummet och stallde den bredvid min i mitt rum.
Sedan beslutade vi oss för att sätta på en film och äta tacos.
-Så hur går det med Liam nu då? Är ni ihop än?
-Kaaaaanske, svarade jag och kollade ner i tallriken och log.
-Kanske? det tar jag som ett ja!
-Haha, ja okej då! sa jag och rodnade lite.
-Det här är skumt, tänk att jag som knappt brydde mig om dom , är nu tillsammans med en! och sen har jag en bästis som är typ galen i dom! det känns inte som om det är sant. sa jag och kollade tomt, rakt ut.
-Jaa, det är konstigt. Men du har du fått några andra vänner än bara one direction? sa hon och skrattade.
Ja, en tjej som går i min klass, Melody, hon är supersnäll! dumåste träffa henne! Hon är tillsammans med Louis så nu är det bara Harry, Niall och Zayn kvar så skynda dig nu! skojade jag och knuffade henne på armen.
-Haha, jo ja men eller hur, som om att jag skulle kunna bli tillsammans med nån av dom..sa hon och såg liteledsen ut.
-Åh Stina! Klart du kan! Bli inte såndär! Du ska ju flytta hit! sa jag och kramade om min bästis.
Stina var ett år äldre än mig och vi hade pratade om att hon skulle flytta hit
-Jaa, men asso, det är ju inte bestämt..sa hon.
-Men då betämmer vi det! eller hur?
-Jaa, det tycker jag! Men du, du fyller ju snart, vänta här, sa hon och sprang iväg till mitt rum.
Sedan kom hon ut med ett paket i handen.
-Grattis i förskott knasboll, sa hon och räckte fram paketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0